Każdy przedsiębiorca marzy o tym, by pozyskać prawdziwe dochodowego klienta. Oczywiście, przy wyborze firmy dla kobieta istotne jest Twoje doświadczenie, wiedza oraz opinia na rynku. Jednak to praca w zespole obsługi zadecyduje o tym, czy klient z Tobą zostanie!

Po tę pozycję sięgnąć powinni nie tylko szefowie działów sprzedażowych czy account managerowie, ale tak naprawdę każda osoba, która ma regularny kontakt z klientem. Prawda jest taka, że gdyby niektóre firmy zainwestowały w szkolenie autora tej książki lub po prostu zakupili tę pozycję, może ich PR byłby nieco lepszy... ;) Bo obsługa klienta w większości firm w Polsce niestety jest na bardzo niskim poziomie.
"Kamizelka ratunkowa"
Osobiście najbardziej w książce spodobała się kamizelka ratunkowa. Sama zajmuję się obsługą klienta i często muszę stawiać czoła próbom manipulacji oraz wywieranej na mnie presji. Jest to jeden z najbardziej stresogennych czynników w pracy accounta. Proste wskazówki, które pomagają oprzeć się tej presji nie tylko pomogą działać bardziej asertywnie, ale też zmniejszą odczuwany w pracy stres. Zastanawialiście się kiedyś co np. zrobić w momencie kiedy klient na Was krzyczy? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w tej części książki.
Całość oceniam bardzo dobrze i będę często wracała do porad zawartych w tej książce. Jedyną rzeczą, która została przeze mnie odebrana negatywnie, jest dość obszerna reklama firmy szkoleniowej na końcu książki. Nie kupuję poradnika po to, by czytać o ofercie szkoleniowej jej autora. Jeżeli będę nią zainteresowana - na pewno znajdę odpowiednie informacje w Internecie. Wystarczyłoby podanie strony www.
Tytuł: Klient w centrum uwagi
Autor: Federico Moccia
Wydawnictwo: Onepress
Autor: Federico Moccia
Wydawnictwo: Onepress
Liczba stron: 192
ISBN: 978-83-283-1439-9
ISBN: 978-83-283-1439-9
Według wielu naszych czytelniczek taką książkę powinny przeczytać firmy zajmujące się kompleksową organizacją ślubów. Naszym zdaniem to cenne porady również dla ludzi posiadających własne przedsiębiorstwa w innych branżach.
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńAkurat z tą pozycją nie miałem okazji się zapoznać. jednak ja bardziej jestem zwolennikiem gotowych rozwiązań informatycznych. Bardzo podoba mi się zasada działania CRM https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy gdzie możemy panować nad bezpośrednią relacją z naszymi klientami, co w dzisiejszych czasach jest niezwykle ważne.
OdpowiedzUsuńKlient nasz Pan i ja się trzymam od zawsze tej dewizy. Jak dla mnie to klient poniekąd dyktuje warunki na rynku pracodawców. Dlatego ja zawsze jak mam dokupić jakiś materiał to skrupulatnie używam programu do kosztorysowania https://www.connecto.pl/program-do-kosztorysowania/ gdyż wolę być świadomy tego co ile będzie mnie kosztowało.
OdpowiedzUsuńBardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie to zostało opisane.
OdpowiedzUsuń