10 piosenek do czytania


Każdy ma swoje własne upodobania co do czytania książek. Jedni robią to tylko podczas kąpieli, jeszcze inni muszą coś przegryzać. Ja nie wyobrażam sobie lektury bez dobrej muzyki. 
Odpowiednio skomponowana playlista pozwala mi odpłynąć i jeszcze bardziej wejść w świat z książki, którą czytam. Poznajcie listę piosenek, które od paru dni towarzyszą mi podczas lektury!

1. „Neverland” Zendaya

2. „Si jamais j’oublie” Zaz

3. „Just my imagination” The Cranberries

4. „Kill” Jimmy Eat World

5. „Who says” John Mayer

6. „Always love” Nada Surf

7. „There were tears” Imany

8. „Falling into you” Isak Danielson

9. „Live Forever” The Band Perry

10. „Halo” Haley James Scott


Te piosenki to tylko wierzchołek góry lodowej – było mi bardzo ciężko wytypować tylko dziesięć pozycji. Tak naprawdę to, czym zapełnię tę listę zależne jest od rodzaju książki, jaką czytam czy po prostu nastroju, w jakim jestem. 


A Wy macie swoje ulubione piosenki, których słuchacie czytając?

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz