Podejmij wyzwanie - Tara Mohr



Czego się boisz? Nie martw się, nie tylko ty masz swoje lęki i obawy. Jeżeli jednak strach ten Cię paraliżuje i czujesz, że czas zmienić coś w swoim życiu - sięgnij po tę książkę. Jednak uważaj, pozytywnych zmian nie cofniesz!

Podejmij wyzwanie to przewodnik zachęcający do podążania za marzeniami. Autorka udowadnia, że w każdej przedstawicielce płci pięknej drzemią uśpione talenty. Sięgnięcie po nie może całkowicie zmienić jakość życia i sposób postrzegania siebie.
 
Mówienie swoich małych prawd jest ważnym krokiem na drodze do podejmowania śmielszych wyzwań.

Kiedy przeczytałam, że Tara jest ekspertką w dziedzinie przywództwa - rozpromieniłam się. Abstrahując od tego, że psychologia władzy i przywództwa po prostu mnie kręci i uwielbiam o tym czytać i słuchać - czułam w kościach, że ta autorka ma wiele do przekazania. Nie jest to kolejna bezpłciowa książka, którą przeczytałam ze znudzeniem podjadając kanapkę. To poradnik dla inteligentnych, pewnych siebie kobiet, który powodował, że kawa stygła mi w kubku, a kanapki zjadał kot. Zaczytywałam się bez pamięci zapominając, co dzieje się dookoła mnie. 

Bywa tak, że krytyk wewnętrzny mówi kilkoma różnymi głosami.

Tara, dla której więzi rodzinne to podstawa, w swojej książce stara się pokazać kobietom, że ich brak pewności siebie i ograniczanie własnych możliwości są szkodliwe nie tylko dla nich, ale również... dla świata! Bo przecież to on nie może korzystać z naszych talentów, których mamy tak wiele. 
W książce znajdziemy 10 cudownych rozdziałów, na które składa się teoria, ale także zestawy ćwiczeń i przykładów. Czytając czułam, że wszystko jest uporządkowane i ma swoje miejsce - jakby Tara była moją przewodniczką podczas lektury... zupełnie jak podczas czytania Oprah Winfrey - To, co wiem na pewno.

Przesadne zwracanie uwagi na to, co sądzą inni, oderwało mnie od najistotniejszej pracy i największej twórczej pasji.
Wiecie, czego dowiedziałam się z tej książki? Przede wszystkim, że mój wewnętrzny krytyk nigdy nie zniknie, więc... nie ma sensu z nim walczyć. Lepiej żyć z nim w symbiozie, pogodzić się z jego istnieniem i po prostu go zaakceptować. Czasem wysłuchać, wyciągnąć wnioski z jego lekcji, a czasem po prostu zignorować. W ten sposób dopuszczam do głosu mojego mentora, a on ma na celu tylko jedno - pomóc mi rozwinąć skrzydła! Bo każda z nas może być tym, kim chce - literką, bizneswoman, kierowniczką, pisarką a nawet kierowcą!


To jest książka dla:
wszystkich cudownych kobiet. Dla tych z nas, które chcą zmienić coś w swoim życiu, ale zabrakło im odwagi do podjęcia ryzyka. Dla tych, które są sparaliżowane przez wewnętrznego krytyka i mają dość słuchania negatywnych opinii z otoczenia. Dla kobiet, które wierzą, że nie muszą żyć w strachu i szukają inspiracji do przełamania barier i osiągnięcia spełnienia. To jest książka dla Ciebie!

Tytuł: Podejmij wyzwanie
Autor: Tara Mohr
Wydawnictwo: Galaktyka
Liczba stron: 304
ISBN: 978-83-7579-496-0

Za lekturę dziękuję Wydawnictwu Galaktyka.

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz