Twarożek z cukinią (dieta paryska)


Długo szukałam diety, która byłaby odpowiednia dla mnie. Nie jadam śniadań, a najbardziej głodna jestem wieczorami. Zaczynałam wątpić, że znajdę idealne rozwiązanie, gdy odkryłam dietę paryską! A w niej przepis na niezwykle sycący twarożek z cukinią. Zapraszam!

Składniki:
Twarożek chudy 150g
Cukinia (średniej wielkości)
Czosnek
Szczypiorek
Sól i pieprz

Przepis:
Cukinię dokładnie myjemy i kroimy w drobną kostkę. Następnie podsmażamy ją na patelni z powłoką nieprzywierającą i dodajemy przeciśnięty przez praskę ząbek czosnku. Mieszamy do momentu, aż składniki będą miękkie. W międzyczasie twarożek przekładamy do garnka i rozdrabniamy. Dodajemy gotową cukinię, mieszamy i dodajemy posiekany drobniutko szczypiorek. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Można dodać też czosnek granulowany.



Koniecznie dajcie znać, jak wrażenia! Ja zakochałam się w tym smaku i nawet poza dietą przygotowuję sobie czasem taki obiad. Przygotowuje się go bardzo szybko i jest sycący.

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Ciężko jest trzymać dietę jak się samodzielnie gotuje, zawsze kusi by po coś sięgnąć, coś przekąsić. Dlatego sądzę, że najlepszym sposobem jest dieta odchudzająca z https://torbasmaku.pl/ , gdzie posiłki na cały dzień są przygotowane tak, by miały odpowiednia kaloryczną, która pomoże nam nie tylko schudnąć ale też nabyć zdrowe nawyki żywieniowe

    OdpowiedzUsuń